wtorek, 29 września 2015

Poszukiwana..


Zawsze lubiłam wielkie torebki,ale teraz je  kocham . Poszukuje wielkiej torby bez dna , w której pomieszczę  wszystkie moje szpargały . Do której będę mogłą wrzucać , wrzucać i nigdy nie zabraknie w niej miejsca :) jest taka?

Ostatnio wybrałam się na spotkanie z koleżanką, szybka zmiana pieluszki przed wyjściem z domu , mycie zębów, a jeszcze tylko pampersy x 3 ,albo x4 na wszelki wypadek jeśli się zasiedzimy, chusteczki są. No nie torba wypchana po brzegi ,a już miałam nadzieje ,że choć raz uda mi się wyjść z domu z normalną torbą ,a nie "workiem na ziemniaki" . Musiałam przepakować wszystko w ekspresowym tempie do starej torebki, która wyglądem już nie przypomina torebki, ale zamknięcie nadal ma sprawne;). Wygrała.

Niestety wszystkie moje wielkie torby są w opłakanym stanie ,stare, wyniszczone . Dlatego muszę znaleźć nową, praktyczną i do tego ładną torbę ,która posłuży mi na kolejne lata.

O takiej marzę! Może wtedy przestanę gubić rzeczy;) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz